Monday, June 7, 2010

Celula-Pamant-Viata

Terra, este un organism cel putin la fel de viu ca mine si ca tine. "Traieste" in adevaratul sens al cuvantului facand schimb de energie,materie, informatie cu mediul inconjurator si mai ales raspunde la schimbarile de mediu.
Corpul omenesc are aproximativ 50 de miliarde de celule, de mai multe tipuri,alcatuind organe , tesuturi bla-bla.
Umanitatea numara azi aproximativ 7 miliarde de "celule" care isi fac de cap pe pamant; comparabil as spune(mai ales ca pe Terra mai sunt si alte "celule" in afara de noi")
Va propun o comparatie interesanta intre durata de viata a omului si a Pamantului: daca faci raportul dintre cat a trait civilizatia umana pe pamant(sa zicem aproximativ 10.000 ani) la varsta pamantului (sa zicem 5 miliarde ani; se zice ca o sa mai traiasca vreo inca 2 ) ne da un raport de 0,000002. buun.
Acum luand viata unui om, sa zicem 60 ani adica  vreo 500.000 de ore . Acum daca o inmultim cu raportul asta ne da aproximativ 1 ora.
Cam asta reprezinta intreaga civilizatie umana pentru viata pamantului - o ora.
Ma gandesc cum m-as simti eu cu o adevarata "infectie" care intr-o ora ar incerca sa imi acopere tot corpul si sa imi distruga toata pielea. hmmm ...
Prima idee - as turna multa apa ... poate trece  (hmm interesant , biblia zice ca Pamantul a facut deja asta cu noi la un moment dat ... s-a gasit taica Noe sa scape ) .
Poate un dezinfectant sau altceva ar fi nevoie :))  ... va continua

4 comments :

  1. bogus said...

    wtf?!

  2. Anonymous said...

    Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  3. Alina said...

    Ma gandeam la asta azi. Eram in masina, asteptam sa se faca verde, pe trecerea de pietoni am vazut un batranel, si un catel, putin mai in fata masinile isi vedeau linistite de drumul lor, undeva mai departe se vedea un nor si totul se misca in ritmul in care se misca.

    Daca Dumnezeu e Tot ce Este, nu inseamna ca noi suntem IN Dumnezeu? A fi in lume, dar a nu apartine ei... Ma intreb ce vroia sa spuna Isus.

  4. Alina said...

    Uite ce frumos si stintific a spus-o Bedri Cetin http://energianoua.blogspot.com/2011/02/tot-ce-exista-este-sursa-si-tu-esti.html , iar autoarea articolului a pus si poza cu mar-portocala lui Neale Donald Walsch. :)